Još malo, pa gotovo

00:24


Svesna da je danas šesti novembar, pišem ovaj post. Svesna da nisam ove godine bila toliko aktivna kada je blogovanje u pitanju, pišem ovaj post. Svesna da imam toliko toga da vam kažem, ali da je istovremeno jako teško smiriti buru u mojoj glavi, pišem ovaj post. Zato se sada maksimalno opustite, odložite brige i obaveze u stranu, i spremite se za čitanje jednog mog sasvim neobaveznog ćaskanja sa vama, svojim internet prijateljima.


2017. godina će se kroz dva meseca završiti, i mi ćemo uploviti u jedno sasvim novo poglavlje, krećući od početka sa ispisivanjem lista želja i spiskova stavri koje treba u svom životu promeniti. Ja na neki način radim to svake, i zaista mi pomogne da se organizujem i usredredim na prioritete, ali hoću da vam kažem da nije uvek bitno hoće li ići po planu. Ne treba se striktno držati napisanog i slepo koračai za ciljevima koji vuku u to da postanete rob planiranja i svakodnevne rutine.


Isplanirala sam da objavljujem više postova mesečno, ali nisam uspela. Zato sam ih napisala manje, ali maksimalno se usmeraravajući na kvalitet i to da ja budem zadovoljna njima.
Htela sam da za letnji raspust pročitam mnoštvo knjiga, ali se ispostavilo da sam slobodno vreme provodila na sasvim drugačiji način od onoga što sam imala na umu, družeći se sa prijateljima i dragim osobama, i upoznajući nove.
Imala sam na umu da se posvetim gledanju filmova, jer mislim da sam jedina u društvu koja nije gledala A Walk to Remember, ili čuvenog Gospodara prstenova, pa čak ni sve delove Hari Potera ili Sumrak sage. Umesto toga, ja sam gledala serije, i otkrila neke fantastične, i nimalo mi nije žao što sam, gledajući pet epizoda, propustila da pogledam tri filma, na primer.


Nova godina se bliži, ja imam toliko toga što bih želela još da učinim i ispunim, toliko toga novog da naučim, uradim, i iskusim po prvi put. Mada, uvek sam ramišljala zbpg čega ljudi pišu svu tu gomilu lista, a onda ih stave na dno police sa knjigama, i naprosto zaborave na njih? A onda, kada ih pronađu i, čitajući, shvate da nisu ispunili ono što su želeli, i da se u proteklih par meseci nisu makli s mrtve tačke, onda nastupi osećaj krivice premama samom sebi, ili prosto pisanje nove liste koju sačeka ista sudbina.


Ja ne volim da se ograničavam na određeni vremenski period, ali pravljenje raznporaznih lista, meni pomaže da se usresredim na ono što mi je zaista bitno, ali nikako me ne sputava u tome da proživljavam život spontano i sa mnogo iznenađenja. Ako nešto ne stignem da učinim do kraja ovog meseca, kraja ovog dana.. pa tu je sutrašnji, a na meni je da se postaram da ga provedem kvalitetno, radeći ono što sam isplanirala, ili nešto sasvim deseto, ali sve dok mene to ispunjava i čini da se osećam srećno, u redu je.


Grad je uveliko okićen, mada ja odbijam da se pridružim pretprazničnoj atmosferi koja vlada svake večeri, kada su lampice popaljene i sve sija, jer za mene prava zima i razmišljanje o praznicima koje ona donosi, počinje tek u decembru, tako da ja želim da novembar provedem u jesenjem znaku najviše što mogu, a to ću pokušati da odrazim i na svoj blog i Instagram profil.



Volite li ovakve opuštneije postove?
Kako provodite hladne jesenje dane?

Email: blog.teenqueen@gmail.com
Instagram: laananass
Prethodni post: Sa novim naslovima, pravo u novembar

You Might Also Like

9 komentara

  1. Postovi ovakvoga tipa su mi najdraži, a ovo je jedan od boljih koje sam pročitala. I slike su predivne <3

    tipicnateenagerka.blogspot.coom

    ОдговориИзбриши
  2. Tvoj blog svrstavam u jedan od najdražih, jer pišeš sa ogromnom iskenošću i prema sebi i prema nama, a uz to je tvoj stil pisanja savršen. Ovaj post je divan, volim ovakve sa random razmišljanjima. Uživala sam u njemu, kao i u fotografijama. <3

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
  3. Ne da volim nego obožavam ovakve postove! I ne želim da te ovim komentarom na neki način ''ograničim'' ili da ti stalno visi nad glavom, ali uživam u tvojim postovima i volela bih da što više pišeš. Jednom sam bila na radionici kreativnog pisanja, i sećam se rečenice: ,,Kad god da ti se piše, šta god da ti se piše - piši. Nikad ništa loše iz toga ne može da izađe, možeš samo da budeš bolji i usavršavaš se.'' :)

    Uživala sam i u fotografijama, jer sjajno je kad se uklopi tekst i slika.
    Što se tiče teme - ja sam osoba koja dosta vodi računa o planiranju, ali ne pratim slepo to što pišem jer nisam robot nego živo biće. Lepo si rekla, nije ni važno ako to ne ide sve po zacrtanom planu - sve dokle sam ja srećna. :)

    Girly world blog | Instagram

    ОдговориИзбриши
  4. Oborila si me s nogu s ovim postom! Sve si jako lijepo napisala! Nažalost, u zadnje vrijeme sam svjedok da dosta mojih kolegica je pomalo u depresiji, čak sam jednu čula da je "izgubila godinu dana svog života na ništa". Ja sam pogledala svoju listu, nisam sve ispunila, ali mnoge jesam i ovom godinom sam zadovoljna. Svaki dan bih nam trebao donositi neko novo iskustvo, i nikada ne bismo trebali živjeti život na pamet. :) <3

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista odlican post, predivno napisan. Svaka cast i za slike koje su prelepe.❤❤

    Ako zelis baci oko na moj blog
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Draga moja, jako originalan i divan post, za mene čak i sentimentalan. Ne mogu vjerovati da ima manje od 2 mjeseca do nove godine, a kao da sam jučer slavila 2017. godinu. Vrijeme stvarno brzo prolazi i itekako je važno kako ćemo ga iskoristiti. Fotografije su predivne, kao i uvijek :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Ja toliko volim ove opuštene postove gdje sami pišemo o čemu razmišljamo, što nam se događa itd itd. Ova godina je stvarno prošla prebrzo i još su mi neki trenutci od prije pola godine u glavi kao da su bili jučer. Prebrzo ide ovo vrijeme, a mi smo zarobljeni u istoj rutini svaki dan koju je jako teško promijeniti. Genijalan post, draga moja!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post draga, slažem se s tobom u tome da ne smijemo postati rob planiranja i rutine. Ja isto volim pisati različite liste, ali ne krivim sebe ako nešto ne napravim točno onda kada sam isplanirala. Ako ne stignem danas, napravit ću neki drugi dan.. I meni je malo glupo što ću već počeli ukrašavati, makar volim Božić, ali ovo je pretjerivanje☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши