Na pola puta...

00:05


Skoro će ponoć. Sedim u svojoj sobi, i samo je jedna lampa upaljena. To je sasvim dovoljno da osvetli tastaturu po kojoj moji prsti sada prelaze. Razmišljam... Pre samo mesec dana unazad, pa i manje, ovo je bilo vreme kada je odavno trebalo da sam u krevetu, zaspala. A s druge stane, verovatno sam sedela kao sada, sa istom ovom lampom što iznad mene svetli, ali umesto tastature, moje ruke su bile zaokupirane nečim drugim, vrlo verovatno prelistavanjem bezbroj strana školskih udžbenika. 
Ali sada je potpuno drugačije. Ne osećam umor. Ne želim da bacim sve što je na stolu i odem da spavam. Imam potrebu da ostanem budna. Budna do kasno, i samo sedim i pišem, i čitam, i slušam muziku, i... bavim se onim što volim i što me ispunjava.  


Da li me zabrinjava činjenica da je školska godina proletela? Pomalo. Ipak, ako ne računam šesti razred osnovne, ovo je godina koja je najbrže prošla. Po mom osećaju. Ali, ako se prisetim septembra, i svega čega se mogu setiti da se desilo od tad do danas... shvatim koliki je vremenski period zapravo u pitanju, i shvatim da i nemam baš osećaj kao da je juče bilo. Međutim, nije sada tema moja zbunjenost prema vremenu, već je posredi koja reč o tome što su ostale još dve godine dok ne pođem na fakultet. E to je već ono što me pomalo zabrinjava.


Bilo kako bilo, druga godina gimnazije je završena. Bilo je svega, moram priznai, i smeha, i druženja, i svađa, i plakanja, i raznoraznih ocena, i prve jedinice, i novih poznanstava, i svega onog što čini jedan školski život, ako bih tako mogla da se izrazim. Prošle godine sam pisala post na istu temu, te činim to i sada. Godinu dana kasnije. Godinu dana starija. I godinu dana ponosnija. (Prva godina srednje škole - DONE)


Jesam dugo čekala na sve ovo, i jesam se proteklih meseci mnogo nervirala, bila nenaspavana, osećala manjak inspiracije, iako sam se trudila da takve periode prevaziđem. Ali, uspešno sam se izborila sa time. Uspešno završila još jednu školsku godinu. I sada su na redu dva meseca koja treba da mi služe za odmor. Za potpunu relaksaciju i punjenje baterija. Za izlaske. Za druženja. Za ostajanja noću budna do kasno. Za pisanje. Za fotografisanje. Za putovanja. Za uživanje. Za ludovanje. Za pevanje. Za igranje. Za produktivnost na moj način. Za ono što volim. Za... Ma, leto je, raspust takođe. Vreme je kada treba maksimalno da uživamo i sebe častimo svime onime što smo proteklih meseci izbegavali ili čega smo se možda ustručavali. Došlo je naših pet minuta. Iskoristimo! 




Koji su vaši planovi za predstojeće leto?


Instagram: laananass


You Might Also Like

8 komentara

  1. Divan post! I meni je ova školska godina bukvalno proletjela, ali je uz to i jedna od najljepših do sada. Sada su konačno sve muke gotove i kao što si rekla, možemo da se prepustimo uživanju i maksimalnom opuštanju :)♥

    http://nadjaasdiary.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Fotke su divne! I mene također zabrinjava činjenica da ću za dvije godine krenuti na fakultet, ali pomalo me i veseli. Neki moj plan za ljeto je da uživam i radim stvari koje nisam radila u vrijeme školske godine☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, Anči! Slažem se, ova godina je proletela! Još uvek se sećam svakog oktobarskog dana, kada sam uplašena došla u novi grad i pošla na faks. Molila sam se da godina prođe što brže i da što pre počne raspust, a sada mi je žao što dva meseca neću biti u domu. :D Bila je ovo stvarno divna godina, za pamćenje! :) <33

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, Ančice moja! Jeste, ova godina je stvarno prebrzo proletela, a opet kada pogledam neki događaji mi se čine tako davnima i stranima. Moram priznati da sam i ja apsolutno zbunjena vremenom, ali šta je tu je, raspust je da se uživa :D

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam čak mislila da će mi ova godina proći mnogo sporo, ali zapravo je proteklo malo brže, ali ni ja nemam osjećaj kao da je sve jučer počelo. Mnogo mi se svidio post, sjajno napisano :) ♥♥

    Laylva

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман27. јун 2017. 16:01

    Predivan post, draga. Meni je ova godina proletela najbrže do sada, a verujem da će tako biti i sa letnjim raspustom, ali pokušaću da malo usporim vreme, ako mogu.

    I want to travel #2 | laAdda

    ОдговориИзбриши
  7. Divne slike, a i post! Potpuno razumem o čemu pričaš, jer sam i sama završila drugu godinu. Sve to isto imam u planu! Malo mi je žao zbog tih ostajanja do kasno jer ću u julu raditi kako bih zaradila za neke stvarčice za sebe, pa ću se odreći ostajanja do kasno ali će ih biti vikendom i u avgustu! :D

    Girly world
    Novi post na blogu, o knjizi ,,Lolita'' :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam sve školske obaveze riješila mnogo prije kraja škole, tako da i nisam morala učiti zadnjih mjesec dana, ali mi je mnogo poznat taj osjećaj i ja sam na raspustu, kao i ti ostajem do kasno i uživam u stvarima koje volim. Predivan post

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши