Dok pišem, osećam...

10:48

Osećam se dobro kada pišem. Taj osećaj je prosto neverovatan. Nekada čak ni ne mogu da kažem ono što zapravo želim, mislim i osećam, ne mogu uvek da se izrazim, jer prosto ne znam kako. Ali svo to uzbuđenje i neizvesnost pisanje čine još zanimljivijim, kreativnijim i inspirativnijim. Jer, kad jednom krenem, nikada ne znam kuda ću stići. Kada napišem ono što želim, osećam se lepo, ispunjeno. Osećam se kao da sam u nekom svom svetu, svojim mislima i radim nešto što volim, znam šta želim, i imam nešto što je samo moje i niko nikada neće moći i ne mže da mi oduzme. Kad pišem, imam osećaj da činim nešto što mene usrećuje, i ne moram da se obazirem na tuđe reakcije i negativne kritike.


Kada pišem, činim to jer volim, i unosim deo sebe i svoje ličnosti u svaki iskreno napisan tekst, jer, moje pisanje je ono što mene odražva, u njemu se pronalazim, i to je nešto što sam ja. Osećam se nesputano. Osećam da mi se misli razvijaju kao filmska traka, samo prevelikom brzinom, tako da olovka u ruci jedva može da drži korak s njima.


Osećam kao da se odjednom ispred mene stvaraju nove prilike i razvijaju svetovi koji postoje samo u mojoj glavi. Osećam da sam na nekom bezbednom mestu meni potpuno znanom, sama sa svojim mislima, a oko mene nema nikog ko bi ometao i pokvario ovaj moj mir koji sam sama stvorila. Osećam da su predamnom beskrajne mogućnosti.


Ovaj post je bio collab sa Anđelom, divnom blogerkom koja mnogo ulaže u svoj blog, a to je Perfect high.  Obavezno ga posetite, jer ćete pronaći tekstove u kojima ćete uživati, i fotografije koje su predivne. 
Pročitajte i njen post, prelep je, vidi se da se potrudila.
Učlanite se i u njen blog, nećete se pokajati. :D

Anđela, drago mi je da smo sarađivale, nadam se da ćemo imati prilike za još neki zajednički post. ♥

Kako se vi osećate dok pišete?



You Might Also Like

14 komentara

  1. Presavrseno si napisala ovaj post,zaista si me raznezila i probudila isto to i u meni <3!Hvala tebi na divnom pasusu koji si napisala o meni i mom blogu,to mi zaista jako znacii <33!I ja se nadam da ce biti jos prilika,al sto se mene tice ovo je tek pocetak ;) <33!Divno,drago mi je da sam saradjivala sa nekim kao sto si ti :) <3333!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja uvek kad prožitam tvoj post ostanem bez komentara,ali bukvalno...Savršena si,svaki post ti je savršen,samo tako nastavi i verujem da ćeš daleko dogurati!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post. Obe ste divno napisale. Ovakvi postovi me uvek inspirisu za pisanjem. Vidi se da je post iskren i iz srca... divan zaista... :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com NOVI POST

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka cast! Malo je reci da ti zaista preedivmo pises, a sve ono sto napises ima neku magiju u sebi. Zaista, pratim te od kada si pocela sa blogujes I zaista sam presrecna kada vidim koliko divan rekst mogu da procitam na tvom blogu. Svaka ti cast, draga! :)

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post! Meni se mnogo dopada kako pišeš i zbog toga sam i počela da te pratim. Mislim da se svi blogeri slično osećaju dok pišu svaki svoj post. Svi smo mi ovde ipak zbog te ljubavi prema pisanju počeli smo da blogujemo i da se međusobno družimo, praveći saradnje. I tvoj I Anđelin post su divni i jako mi je drago što si počela da bloguješ<3

    Giveaway na geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno savršeno napisan post, ja prosto nemam reči. ❤❤ Mislim da što pre treba da napišeš jednu knjigu pa da svi možemo da uživamo u ovom savršenom pisanju draga. ❤❤ A slike da ne pominjem, svaka čast! ❤ Dok pišem osećam se kao u snovima, u svojim mislima i gde slobodno mogu sve da kažem, kao što si napisala u postu. :) ❤
    <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, draga! Radim na jednoj knjizi, ali ne bih nista opsirnije sada. :)

      Избриши
  7. Tvoj blog je predivan, svaka cast! Da li možes da me zapratiš? http://msbeautycorner.blogspot.rs/ :)

    ОдговориИзбриши
  8. Tvoj blog je predivan, svaka cast! Da li možes da me zapratiš? http://msbeautycorner.blogspot.rs/ :)

    ОдговориИзбриши
  9. divan post.. i blog. pratim te, nadam se da ces uzvratiti
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Stvarno divno napisano!Očaravajuće,i ja obožavam da pišem,i volela bih biti pisac,stvarno ne mogu opisati taj osećaj,nešto najlepše! Obožavam da čitam tvoj blog,slike su predivne,i prelepo pišeš!Imaš dara☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post,mislim da se svi tako osjećamo kad pišemo,msm mi blogeri,ne? :D Super si to napisala,također sviđaju mi se slike,pogotovo prva,baš je nekako tumblr hehe
    Također,ako nađeš vremena,napiši mi u zadnjem postu 3 osobe u komentar za kiss,marry,kill :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши